فلز برنج اسلامی دانشگاه خبر دانشگاه

فلز برنج: اسلامی دانشگاه خبر دانشگاه

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار اقتصادی و بازرگانی ۳۰ درصد قیمت لوازم خانگی غیر قانونی گرفته می‌شود

    سخنگوی تعزیرات حکومتی گفت: از ابتدای سال تاکنون از ۳ هزار و ۲۵۳ پرونده تخلف تشکیل شده است که ۲ هزار و ۱۶۳ پرونده مربوط به لوازم خانگی است.

    ۳۰ درصد قیمت لوازم خانگی غیر قانونی گرفته می‌شود

    ۳۰ درصد قیمت لوازم خانگی غیر قانونی گرفته می شود

    عبارات مهم : بازار

    سخنگوی تعزیرات حکومتی گفت: از ابتدای سال تاکنون از ۳ هزار و ۲۵۳ پرونده تخلف تشکیل شده است که ۲ هزار و ۱۶۳ پرونده مربوط به لوازم خانگی است.

    به گزارش صدا و سیما، یاسر رایگانی در برنامه گفتگوی خاص خبری شبکه دو سیما ، با بیان اینکه شرایط موجود در بازار لوازم خانگی مطلوب نیست، افزود: بخش لوازم خانگی در هشت ماه نخست امسال به پرداخت جریمه نقدی 74 میلیارد ریالی محکوم شده است که درصد ناچیزی از تخلفات در بازار لوازم خانگی است.

    وی گفت : بسیاری از تخلفات بخش لوازم خانگی به شرکت تعزیرات فرستاده نشده است .

    ۳۰ درصد قیمت لوازم خانگی غیر قانونی گرفته می‌شود

    سخنگوی شرکت تعزیرات حکومتی افزود: دریک نوع کالا اختلاف های قیمتی چهار تا پنج میلیون تومانی در مناطق متفاوت وجود دارد و چند پرداختی در بخش لوازم خانگی انجام می شود که یک مبلغ بر اساس تعرفه های مشخص شده است و مبلغی حدود 30 تا 40 درصد قیمت کالا به صورت غیر قانونی از مشتریان گرفته می شود.

    رایگانی با بیان اینکه اگر هم وطنان شکایتی دارند، باید به اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی مراجعه کنند، گفت : بخش زیادی از تخلفات در واحدهای تولیدی لوازم خانگی انجام می شود.

    سخنگوی تعزیرات حکومتی گفت: از ابتدای سال تاکنون از ۳ هزار و ۲۵۳ پرونده تخلف تشکیل شده است که ۲ هزار و ۱۶۳ پرونده مربوط به لوازم خانگی است.

    وی افزود: در حالی که فهرست قیمت های تولیدکنندگان لوازم خانگی در سامانه 124 به روز و کامل نیست، ولی شرکت حمایت از حقوق مصرف کننده و تولید کننده تخلفی از تولید کنندگان به شرکت تعزیرات حکومتی ارسال نکرده است .

    محمدرضا کلامی مدیر کل امور اقتصادی وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز در این برنامه گفت:​ سال گذشته افزون بر تولید داخل واردات لوازم خانگی به طور رسم و غیر رسمی وجود داشت ولی از ابتدای امسال و با زیاد کردن قیمت ارز قاچاق این کالاها به طور کامل متوقف شد و ورود بخشی از لوازم خانگی به بازار کم کردن یافت و بر این اساس به علت زیاد کردن تقاضا در بازار قیمت محصولات تولید کنندگان داخلی زیاد کردن یافت.

    وی افزود : اکنون بازار در اختیار تولید کنندگان داخلی و تولیدکنندگان خارجی که در داخل تولید می کنند است . مدیر کل امور اقتصادی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت : از 16 مرداد تاکنون ارز واردات قطعات لوازم خانگی بر اساس سامانه نیما تامین می شود و به تولید کنندگان اجازه داده ایم بر اساس قیمت تمام شده است کالاهای خود را ارائه دهند . کلامی افزود : هر تولید کننده ای که در سامانه 124 فهرست قیمت خود را اعلام نکرده است شرکت حمایت از مصرف کننده و تولید کننده جهت آن واحد تولیدی پرونده تشکیل داده هست. وی گفت : رکود بازار لوازم خانگی به علت از بین بردن واسطه گری هست. مدیرکل امور اقتصادی وزارت صنعت، معدن و تجارت افزود: در شرایط تحریم ظرفیت باز کردن ال سی جهت تولید کنندگان را از دست داده ایم ولی تصمیم گرفته ایم ارز تولیدکنندگان لوازم خانگی در اولویت باشد.

    ۳۰ درصد قیمت لوازم خانگی غیر قانونی گرفته می‌شود

    محمدرضا غزنوی سخنگوی اتحادیه تولیدکنندگان لوازم خانگی نیز در این برنامه گفت: اکنون با توجه به کم کردن قدرت خرید مردم بازار لوازم خانگی در رکود است ولی قیمت این لوازم نیز مناسب نیست .وی افزود : کم کردن توزیع از طرف تولیدکنندگان به علت کم کردن 40 درصدی تولید در مقایسه با سال گذشته است .غزنوی گفت :​ به عنوان نمونه لباسشویی 39/5 درصد در مقایسه با شش ماهه نخست سال گذشته کمتر تولید شده است است . سخنگوی اتحادیه تولیدکنندگان لوازم خانگی افزود: از خرداد تا کنون هیچ ارز چهار هزار و 200 تومانی به تولیدکنندگان لوازم خانگی تخصیص داده شده است نیافته هست. وی گفت: تخلفات ثبت شده است در شرکت تعزیرات حکومتی هیچ کدام به مربوط به تولیدکنندگان لوازم خانگی نیست.

    غزنوی افزود: فهرست محصولات تولید کنندگان لوازم خانگی در سامانه 124 ثبت شده است است مگر اینکه تولیدکننده با این شرکت به توافق نرسیده باشد. سخنگوی اتحادیه تولیدکنندگان لوازم خانگی گفت : مسئله تولید کنندگان لوازم خانگی زیاد کردن نیافتن قیمت کالاها بر اساس مولفه های تولید بود و این مسئله تولید در این بخش را نابود و در بازار التهاب ایجاد کرد. وی افزود : البته از 16 مرداد اجازه آزاد سازی قیمت ها را به تولید کنندگان لوازم خانگی دادند . غزنوی با بیان اینکه اکنون شرایط جهت تولید کنندگان سخت تر از گذشته است گفت : 69 درصد از ظرفیت یخچال سازی و 77 درصد از ظرفیت تولید تلویزیون در کشور بدون استفاده مانده است . سخنگوی اتحادیه تولیدکنندگان لوازم خانگی افزود:​ جهت تولید کنندگان و ورود قطعات لوازم خانگی گشایش اعتبار نمی شود و هیچ فکری جهت ارز تولید کنندگان نشده است.

    سخنگوی تعزیرات حکومتی گفت: از ابتدای سال تاکنون از ۳ هزار و ۲۵۳ پرونده تخلف تشکیل شده است که ۲ هزار و ۱۶۳ پرونده مربوط به لوازم خانگی است.

    محمد طحانپور مدیر اتحادیه فرشندگان لوزام در این برنامه نیز گفت:​ قیمت لوازم خانگی تولید داخل انقدر بالاست که حاشیه سود ها به علت پایین امده هست. وی گفت : از ابتدای اردیبهشت تاکنون کالاهای خارجی 150 درصد و کالاهای داخلی بین 80 تا 120 درصد زیاد کردن قیمت داشته هست. مدیر اتحادیه تولید کنندگان لوازم خانگی افزود : کالایی مانند آبگرمکن دیواری که مصرف ارز ندارد صد درصد گران شده است و این گران فروشی دولتی هست. طحانپور گفت :​ تولید کنندگان لوازم خانگی در اسفند سال گذشته کالا را چهار تا 10 ماهه و با تخفیف پنج تا 15 درصد به توزیع کننده می دادند ولی اکنون شرایط متفاوت شده است هست.

    وی افزود : هر کس به ما در زمینه دریافت مبلغی بیش از قیمت مصرف کننده لوازم خانگی از طرف فروشندگان شکایت کرده است به آن پیگیری و با متخلفان برخورد قاطع شده است است . مدیر اتحادیه تولید کنندگان لوازم خانگی گفت: یک گروه چهار نفره دو برند آلمانی و ترکیه ای در زمینه لوازم خانگی را وارد کشور می کنند و دو میلیون تومان زیر قیمت ما در بازار عرضه می کنند که نمی توانیم با آنها برخورد کنیم . طحانپور افزود: جهت بازرسی از هزار و 600 واحد صنفی لوازم خانگی بازرسی کافی نداریم . وی گفت : اختلاف قیمت ها در لوازم خانگی مربوط به کالاهای وارداتی است .

    ۳۰ درصد قیمت لوازم خانگی غیر قانونی گرفته می‌شود

    رئیس اتحادیه تولید کنندگان لوازم خانگی افزود:​ قیمت لوازم خانگی وارداتی رها و این کالاها با زار را به هم ریخته است در حالی که شرکت حمایت از مصرف کننده و تولید کننده باید قیمت این کالاها را تعیین کنند . طحانپور گفت : قیمت لوازم خانگی جهت تولید کنندگان داخلی آزاد شده است هست، ولی رقیبی جهت آنها در بازار وجود ندارد.

    واژه های کلیدی: بازار | لوازم خانگی | اخبار اقتصادی و بازرگانی


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار