فلز برنج اسلامی دانشگاه خبر دانشگاه

فلز برنج: اسلامی دانشگاه خبر دانشگاه

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات ۷۹۰ هزار یورو بخشیده شد ، ریزه‌اسپور شکایتش را بعد گرفت

    سرپرست کلوب پرسپولیس با تشریح شرح مذاکرات با مسئولان کلوب ریزه اسپور ترکیه گفت: اختلافات ما در این پرونده برطرف شد و فقط فیفا باید تصمیم نهایی را بگیرد. 

    ۷۹۰ هزار یورو بخشیده شد ، ریزه‌اسپور شکایتش را بعد گرفت

    ریزه اسپور شکایتش را بعد گرفت/ ۷۹۰ هزار یورو بخشیده شد

    عبارات مهم : ترکیه

    سرپرست کلوب پرسپولیس با تشریح شرح مذاکرات با مسئولان کلوب ریزه اسپور ترکیه گفت: اختلافات ما در این پرونده برطرف شد و فقط فیفا باید تصمیم نهایی را بگیرد.

    به گزارش مهر، حمیدرضا گرشاسبی که پیش از این عضو هیات مدیره کلوب پرسپولیس بود، بعد از استعفای علی اکبر طاهری به عنوان سرپرست این کلوب کارش را شروع کرد و در سفری که به ترکیه داشت پرونده مهدی طارمی با این کلوب را پیگیری کرد. گرشاسبی ظهر امروز دوشنبه در نشست خبری که در محل این کلوب برگزار شد پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

    ۷۹۰ هزار یورو بخشیده شد ، ریزه‌اسپور شکایتش را بعد گرفت

    تذکرات رسانه ها عامل پیشرفت است

    اگر تذکرات و هشدارهای رسانه ها به مدیران ورزشی نبود راه به درستی پیش نمی رود و با همین روش کارمان را در پرسپولیس شروع کردیم. با وجود اینکه همواره پاسخگوی سوالات خبرنگاران بوده ام ولی این چند وقت به عمد بعضی تماس ها را پاسخ ندادم آیا که خیلی در جریان پرسشها نبودم. از اعضای هیات مدیره هم تقدیر می کنم چون اگر این همدلی و صمیمیت نبود قطعا کارها به خوبی پیش نمی رفت.

    کارمان را با مجوز حرفه ای شروع کردیم

    سرپرست کلوب پرسپولیس با تشریح شرح مذاکرات با مسئولان کلوب ریزه اسپور ترکیه گفت: اختلافات ما در این پرونده برطرف شد و فقط فیفا باید تصمیم نهایی را بگیرد. 

    شروع کار ما در کلوب پرسپولیس با صدور پروانه مجوز حرفه ای گری بود. اگر نمی توانستیم این شرایط را فراهم کنیم قطعا از لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشته می شدیم. خدا را شکر همکاری خوبی از سوی فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش با ما صورت گرفته و توانستیم این مسئله را حل کنیم.

    برخی مطالبات باید خیلی سریع پرداخت می شد که رقمش حدود یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان بود. بعضی بدهی ها هم در کمیته استیناف است که ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است و بعضی ها هم که حدود ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون است هم باید پرداخت شود. حدود ۷ میلیارد تومان هم بدهی های خارجی است که باید با وقت بندی پرداخت شود.

    ماجرای کلوب ریز اسپور

    بازیکنی که با ما قرارداد داشت به ترکیه رفت و چند جلسه هم تمرین کرد و بعد به پایتخت کشور عزیزمان ایران برگشت. کارت آی تی سی او به اسم پرسپولیس صادر شده است که جهت ما بازی کرده هست. در نهایت کلوب پرسپولیس محکوم شد. مسئولان ریزه اسپور عنوان کردند که به خاطر پیگیری بعضی مصاحبه های مسئولان از رسانه های داخلی ما توانستیم کلوب ایرانی را محکوم کنیم.

    ۷۹۰ هزار یورو بخشیده شد ، ریزه‌اسپور شکایتش را بعد گرفت

    سفر اردوغان گره پرسشها را باز کرد

    در سفری که اردوغان به کشور عزیزمان ایران داشتند ما پیگیری کردیم و آقای سلطانی فر سر میز ناهار رفتند صحبت کردند و ایشان هم همانجا تلفن را برداشت و به ترکیه ای ها توصیه کرد که همکاری مورد نیاز را با ما داشته باشند. به همین خاطر ما به ترکیه رفتیم و جلسه پنج ساعته ای با مسئولان کلوب داشتیم. اینها گفتند که اول شما مبلغ ۷۹۰ هزار یورو را به حساب ما واریز کنید و فیشش را بیاورید تا بعد بنشینیم و مذاکره کنیم که چقدر تخفیف می دهیم.

    سرپرست کلوب پرسپولیس با تشریح شرح مذاکرات با مسئولان کلوب ریزه اسپور ترکیه گفت: اختلافات ما در این پرونده برطرف شد و فقط فیفا باید تصمیم نهایی را بگیرد. 

    حضور روحانی کار را تمام کرد

    خوشبختانه سفر آقای روحانی به ترکیه زمینه را جهت ما فراهم کرد که بتوانیم با مشورت کار را پیش ببریم. بعد از مذاکراتی که با مسئولان سیاسی کشور داشتیم توانستیم به راهکار دست پیدا کنیم. در جلسه بعدی که شش ساعت طول کشید گفتند یا طارمی را به ما بدهید یا علیپور را. ما هم گفتیم شما ما را از نقل و انتقالات محروم کرده اید و اگر بخواهیم این دو بازیکن را بدهیم پرسشها ما زیاد می شود.

    شکایت از مهدی طارمی بعد گرفته شد

    ۷۹۰ هزار یورو بخشیده شد ، ریزه‌اسپور شکایتش را بعد گرفت

    در این جلسه ما اعلام کردیم که شکایت مان را از کلوب ترکیه ای بعد خواهیم گرفت. تلاش کردیم که رضایت طارمی را هم بگیریم که توانستیم این رضایت را هم بگیریم و اینها اعلام کردند که دیگر شکایتی از مهدی طارمی ندارند. ما این خاکریز را رد کردیم و حالا رسیدیم به خاکریز فیفا. اصل کار ما اینجاست که بتوانیم این محرومیت ها و پنجره های بسته شده است را باز کنیم و مسئله پرسپولیس برطرف شود.

    در این قرارداد آمده است کلوب ریزه اسپور علاوه بر اینکه از شکایتش صرفنظر کرده است یاری کند تا پرونده پرسپولیس در فیفا هم بسته شود. کلوب ریزه اسپور اعلام کرده که نسبت به شکایت پرونده مهدی طارمی رضایت کامل خود را اعلام می دارد. این قرارداد ملاک برطرف کامل اختلافات است و پرسپولیس می تواند این تفاهم نامه را جهت برطرف محرومیت ها به دادگاه بین المللی و فیفا ارائه کند و ریزه اسپور حق هیچگونه اعتراضی نخواهد داشت.

    دو کلوب با یکدیگر تفاهم نامه ای امضا و تاکید کردند که هیچ مشکلی با یکدیگر ندارند و امیدوارم فیفا هم کاسه داغتر از آش نشود و این مسئله حل شود. براساس این قرارداد ما هیچ پولی به کلوب ترکیه ای پرداخت نخواهیم کرد و ۷۹۰ هزار یورو جریمه ای که در نظر گرفته بودند بخشیده شده است است و باید فیفا هم آن را تایید کند.

    جا دارد که از همه مسئولانی که کمک کردند این مسئله حل شود تقدیر کنیم. از مردها ظریف، سلطانی فر، حسین پور و همه کسانی که کمک کردند تقدیر می کنم که کار بزرگی صورت گرفته و مشکلی که دغدغه طرفداران تیم پیروزی (پرسپولیس) شده است بود حل شد.

    قرارداد برانکو بزودی نهایی می شود

    حمیدرضا گرشاسبی در مورد تمدید قرارداد برانکو هم گفت: مذاکراتی خوبی در این زمینه صورت گرفته و توافق کاملی هم داریم. ایشان برنامه ها و لیست هایش را اعلام کرده بود ولی به خاطر سفر ما به ترکیه کمی تاخیر ایجاد شد. با این حال مشکلی در این زمینه وجود ندارد و کارهای مربوط به تمدید قرارداد ایشان انجام شده است است و طی فردا یا بعد فردا قرارداد نهایی امضا خواهد شد.

    طارمی تابع تصمیم کلوب است

    وی در مورد اینکه قرارداد طارمی آخر فصل تمام می شود وظیفه حق ترانسفر وی چه می شود گفت: این صحبت ها با مهدی طارمی شده است هست. خود این بازیکن هم به خاطر این پرسشها ناراحت است و دلواپس کلوب هست. طارمی اعلام کرده که همه جوره مطیع تصمیم کلوب است و هر تصمیمی که کلوب برایش بگیرد تابع خواهد بود.

    تصمیم نهایی با فیفا است

    سرپرست کلوب پرسپولیس در مورد اینکه با توجه به محرومیت کلوب از سوی فیفا آیا امیدوار هستید که حکم محرومیت شما لغو شود گفت: درست است که ما پرونده های زیادی در فیفا داریم و مسئولان هم از دست ما خسته شده است اند ولی باید تلاش کنیم که با مشورت این مسئله را حل کنیم. با این حال نمی توانیم آنها را تحت فشار بگذاریم. هر کاری از دستمان برآمده با تایید و تصویب هیات مدیره پیگیری کرده ایم. این مسئله به مشکل حل شده است هست. حالا هم وکیل سوئیسی گرفته ایم تا مسئله را پیگیری کند. دیگر همه چیز بستگی به نظر فیفا دارد و امیدوارم تصمیمی بگیرند که مسئله ما حل شود.

    مسئولان کلوب ریزه اسپور به پایتخت کشور عزیزمان ایران می آیند

    امکانات کلوب ریزه اسپور بسیار عالی هست. فردا قرار است مسئولان این کلوب به پایتخت کشور عزیزمان ایران سفر کنند و از امکانات ما دیدار کنند. ضمن اینکه به آنها پیشنهاد دادیم که بیایند تمرینات تیم و بازیکنان ما را ببینند و اگر بازیکنی را درخواست کردند که سرمربی ما به آنها نیاز نداشت می توانند از آنها در تیم خودشان استفاده کنند. بعضی بازیکنان ما هستند که در تیم های دیگر بازی می کنند و در صورتی که کلوب ترکیه ای آنها را بخواهد ما همکاری خواهیم کرد آیا که آنها همکاری خوبی با ما داشته اند. ما جلوی پیشرفت هیچ بازیکنی را نمی گیریم و اگر قرار است بازیکنی به تیم بزرگتری برود همه نوع همکاری با وی خواهیم داشت.

    وضعیت اسپانسر را بزودی مشخص خواهیم کرد

    اسپانسر ما تا فردا به طور کامل وضعیتش مشخص خواهد شد. شرح قرارداد را به صورت رسمی بزودی اعلام خواهیم کرد. باید کار نهایی شود تا بعد در موردش صحبت کنیم. هنوز بخشی از کار باقی مانده است که باید در چند روز آینده مسئله حل شود. ما به همراه کلوب تراکتورسازی و استقلال همفکری با هم داشتیم جهت اسپانسر که هنوز قطعی نشده هست.

    هدایتی اسپانسر کلوب پرسپولیس نبوده است

    همه حساب هایی که آقای هدایتی با کلوب پرسپولیس داشته اند براق است و حساب و کتابش مشخص هست. البته بعضی مبالغ را ایشان مستقیم به بازیکنان داده است که سندی از آنها در کلوب نیست. ایشان اصلا اسپانسر کلوب نبوده هست.

    بازیکنان حق دارند حقوق ارزش را سر موقع بگیرند

    باشگاه بزرگ حاشیه هایش هم بزرگ هست. بی انصافی است اگر بخواهیم پشت سر آقای طاهری حرف بزنیم. ایشان هم زحمت زیادی کشیدند. اوضاع پرداختی کلوب به بازیکنان نسبت به تیم های دیگر بهتر هست. با این حال حق بازیکنان است که سر ساعت حق و حقوق ارزش را دریافت کنند.

    یکسری از بدهی ها حکم هایی بوده است که باید می دادیم. یکسری از این بدهی ها در استیناف است که گفتند سند سازی شده است هست. اسناد این بدهی ها را ما به فدراسیون داده ایم که در حال بررسی است و روحیه ما این نیست که بخواهیم سندسازی کنیم و چنین رفتارهایی را در دستور کار قرار دهیم.

    آخرین اوضاع احمد نوراللهی

    ما خیلی دنبال اوضاع احمد نوراللهی هستیم. در لیگ قهرمانان آسیا با پیگیری هایی که کردیم مجوز خروج از کشورش صادر شد و با ما در چند بازی حضور داشت. با این حال چهار ماه از خدمت سربازی اش مانده بود که با مشورت های صورت گرفته با آقای آجورلو ایشان قول دادند که طی چند روز آینده مسئله این بازیکن حل شود. اگر نشد بازهم اعلام خواهیم کرد.

    وی در پاسخ به این پرسش که به نظر می رسد مدیرعامل تراکتورسازی به دنبال ایجاد حاشیه جهت کلوب پرسپولیس است و می خواهد بازیکنان سرباز را جذب تیمش کند گفت: اینطور نیست. در ماجرای نوراللهی آقای آجورلو در دفتر خود من به طور تلفنی با آقای کمالی صحبت کرد و از ایشان خواست که مسئله نوراللهی حل شود و هر چه سریعتر ترخیص این بازیکن اعلام شود.

    مشکل گولج را با ۱۱۵ هزار دلار حل می کنیم

    گولج هم با ما قرارداد داشت که رفته بود و شکایتی را انجام داد. رقم کلی بدهی که ما به ایشان داریم حدود ۱۸۰ هزار دلار است که بعد از توافقی که داشتیم قرار شد با پرداخت ۱۱۵ هزار دلار مسئله وی هم حل شود. البته تا به حال حکمی در مورد این بازیکن جهت کلوب ما صادر نشده است و فکر می کنم بتوانیم مسئله را حل کنیم.

    ماجرای گم شدن ۶۱ میلیارد تومان اموال پرسپولیس

    حسابرسی های قانونی اموال و دارایی های کلوب که دولتی هستند را در آخر هر سال بررسی می کنند. قبلا کلوب درفشی فر قیمت گذاری شده است است ۶۱ میلیارد تومان که جز دارایی های کلوب پرسپولیس آمده هست. امسال گفته اند سند این ملک کو؟ چون به اسم کلوب سندی زده نشده است این ۶۱ میلیارد تومان از دارایی های کلوب کسر شده است است که گفتند این رقم گم شده است است! ما قصد داریم زمین این مجموعه را با پولی که از اسپانسر می گیریم از این اوضاع اسفناک خارج کنیم.

    همیشه ابتدای میز نشسته ام و آماده رفتن

    وی در مورد اینکه گفته می شود شما موقت هستید و قرار است آقای اسلامیان به عنوان مدیرعامل به کلوب پرسپولیس بیاید گفت: همه آنهایی که بنده را می شناسند می دانند که هر جا مسئول بوده ام پشت میز مهم ننشسته ام. جایی که بدانم نمی توانم کمک کنم یک دقیقه هم نخواهم ماند. در کلوب پرسپولیس هم روال همین هست. به هیات مدیره و آقای سلطانی فر هم اعلام کرده ام که اگر به این نتیجه رسیدند فرد دیگری می تواند این مسئولیت را بهتر انجام بدهد قبول خواهم کرد. این پست ها جهت کسی نمی ماند و من هر لحظه تلاش کرده ام جلوی میز بنشینم که هر وقت درخواست کردند بروم راحت باشم. هر کسی هم که به پرسپولیس آمد قطعا به او کمک خواهم کرد.

    چرا برادر برانکو را قبول کردید؟

    وی در مورد گزینش برادر برانکو جهت حضور در کادر فنی سرخپوشان گفت: با توجه به اینکه کادر فنی و سرمربی ما در این مدت موفق بوده اند طبیعتا تصمیمی نمی گیرند که علیه تیم باشد. ما هم با توجه به موفقیتی که ایشان داشته اند دخالتی در این مورد نمی کنیم.

    واژه های کلیدی: ترکیه | قرارداد | مسئولان | پرسپولیس | پرسپولیس | ریزه اسپور | مهدی طارمی | اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار